Bollar ideér med mig själv

Min vän Josefin sa det en gång. Men det är faktiskt skönt att göra det!
Funkan var så underbart-härligt-bäst-kul men sen kom dippen och den varade.. Läääänge. Det var sjukt-jobbigt! Jag har nu fått byta familj och allting började ändå sakta men säkert, bli bra! Tills allergiska reaktionen.. den ska inte bli anledningen att jag hoppar av men den var väldigt påfrestande! Mer än vad jag klarar av i nuläget. Vet inte hur jag ska göra alls!



Det var så underbart!


Men blir det så igen? 

Fortsätter bollandes med ideérna...

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Älskade vän, även om jag mer än gärna vill ha hem dig nu nu nu nu nu, så kommer jag inte tillåta dig att förstöra denna chans!!!

Du får bara den här chansen EN gång, likså att du bara lever EN gång.

2 månader kvar, det klarar du.

Och som jag har sagt till dig, om 2 månader sitter vi i härliga sommarsolen och steker på en uteservering med en kall cider och bara snackar skit och har det bra. Om 2 månader får du vakna upp i din egen säng, äta lingon-grova mackor med ost som du skrapat av första lagret på(precis som jag har lärt dig hehe), du kan ringa mig när du vill utan att behöva ringa via Skype som ändå bara krånglar och brusar....

Och sist men inte minst, du får vara nära din älskade familj på hel tid igen!



Så nu jävlar Matilda, nu stannar du kvar i Spanien och går mot DITT mål.

Jag står med öppna armar på Arlanda om 2 månader.

Kärlek, finns alltid ett skype-samtal bort.

Jag älskar dig <3



2012-03-19 @ 11:26:04
Postat av: Anonym

Vilken fin och fantastisk vän du har,härligt pep-talk!!

Kramar från mammma och pappa som älskar dig!

2012-03-19 @ 14:24:15
Postat av: Josefin Danielsson

Hej! Jag funderar på att åka ner nästa år till Fuengirola och har funderat lite på det här med värdfamilj. Varför bytte du? Är det många som byter, och är det enkelt att byta familj?

Tacksam för svar! :)

2012-03-20 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0