Audition, resor, hostel och au-pair

Jaaaaa halllå min kära blogg! Det får bli ett snabbt inlägg bara för att skriva lite om de senaste jag hittat på. Måste sova och duscha osv! Jag har alltså lagt ner sjukt mycket tid på dansen (ett år), haft audition i veckan och inte kommit in! Eller ens gått vidare i gallringen. Dels för att vi hade breaking hehe och för att jag helt enkelt inte var säker i min dans och i mitt solo. Får se om jag söker i framtiden men just nu så vill jag resa och nu ska det fan i mig bli av. Det jag har sagt ett år ska äntligen hända!!!!!! Först och främst drar jag till Marocko nu i Juni direkt efter syrrans student och efter det blir jag hemma en månad för att jag jobba ihop alla pengar för att sen draa i augusti till MEXICO och centralamerika, CARRIBEAN, drömmen, livet <3 efter det blir det troligtvis USA direkt med min kära vän Lina och där får jag se hur länge vi blir!! Som au-pairer då, det kommer bli helt awesome med dansen, livet, allt kommer bli så bra! Sitter och räknar ut min budget som kommer räcka perfekt, älskar livet just nu!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0