Lördagsmys

Här kommer en liten uppdatering över dagen. Idag har jag faktiskt tagit en riktig springtur med lite styrka efter. Noterade att dom hade en hinderbanetävling i mitt område, missade dock starten så får bli nästa år. Efter det började jag men en ny koreografi som jag tänkt använda under mitt jobb i Spanien. Sen har det bara blivit lite rensning av mitt rum och tvättning av lite skor och så vidare. Jag har kommit på att tvätta skor är det bästa knepet, som nya.  

Jag tog en tur med två gamla men fina vänner till Gränby, hittade en sjal. Nu behövs det bara inhandlas vita sneakers och bikini så är jag redo för Spanien. Jag har börjat skriva packlista och precis letat fram stora resväskan, så taggad! 

Vi åt sedan riktigt värd Kebab till middag och slog sen på bio, Insurgent, riktigt bra film!!! Riktig myslördag. 

Nu är det snart dags att sussa för imorgon väntar träning, 2 dansklasser och lite dansträning med mina homies. Får se om jag tar klass i Stockholm också för att få lite inspiration! Jag sparar dock vartenda öre så det får vi se. På måndag börjar jag jobba igen och det blir 10 timmarspass varje dag som vanligt så jag passar på att ta vara på ledigheten. 

Slänger upp en bild på min outfit idag! Notera min nya svarta sjal jag köpte idag på hm... Peace 
Godnatt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0