Bangar utgång ikväll!

Tanken var god för både dagen och kvällen. Mysigt med Sevilla och superkul att få se en stad som är såpass antik men jag var dock hyffsat trött. Kvällen hade en god tanke och jag var taggad på utgång. Tills det gick för lång tid med för mycket strul så mitt beslut blev en hemma kväll med en film! Just nu känns det helt rätt beslut men känner mig ändå hur tråkig som helst. Men jaja det kommer fler kvällar. 

Har annars haft en både bra och dålig vecka. Just nu är jag inne i en stum period där jag har lite för mycket tankar. Känns som att det hade gjort bra att gå ut ikväll men nu ligger jag redan här med godiset typ. Värt egentligen för jag är så himla trött!

I veckan så har bland annat Lovisa fyllt år och idag besökte vi som sagt Sevilla! Här kommer lite bilder från Lovisas födelsedag! :)
Lovisa, födelsedagsbarnet!
Josefin, Maya och Rebecka


Födelsedagsbarnet och jag
Julia och Petra
Maten
Och en bild på oss alla!

Ska försöka få upp bilderna sen Sevilla och Nyår också men nu en film! Hoppas ni får en bra lördag kväll och att ni spårar sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0