Äh vi kör igen!

Nu kommer mitt sista försöka vad gäller bloggande! Och den här gången ska jag skriva för mig själv om hur det är att vara här i Spanien!
Jag har nu varit här ett halvår så i den här bloggen kommer jag både förklara det och skriva om allt roligt nytt vi kommer göra!
I nästa inlägg så kommer jag börja med att lägga upp bilder från helgen när vi firade Josefins 18-årsdag! Och sen ska jag försöka få upp lite bilder sen nyår! Efter det så är det dags att tagga inför Lovisas 18-årsdag på torsdag och sen inför helgen då vi ska resa till Sevilla!

Denna blogg kommer handla mycket om resor, livet i spanien, känslor, upplevelser och ja allt annat kul i livet!
Nu måste jag dra mig mot träningen. Dags för spinning, även fast man är i Spanien så måste man träna! Ska försöka hinna skriva ett inlägg ikväll som är mer ingående av allting!
besos

Kommentarer
Postat av: lisaprutt

ja ja ja!! saknar dig min fina tjej!! hoppas du har det bra! lägg upp massa massa bilder från nyår! :D

puuuuusss

2012-01-24 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0