Gymmet

Nu har jag precis varit på gymmet en sväng! Jag har kommit på den bästa träningstekniken för att inte tröttna och det är att när man går från gymmet så ska man inte känna att man vill gå. Så alltså, man ska gå precis innan man känner sig trött. Man ska känna att man vill fortsätta träna när man går för då blir man mer taggad på att gå tillbaka dagen efter!
Nu har jag precis typ verkligen, smält i mig en portion mat höhö! Min värdmamma hade gjort fisk och ris till mig, gullig som hon är!
Enligt mig superbra mat efter träning. Jag brukar inte bry mig så mycket egentligen om vad man ska äta. Jag tycker bara om att hålla igång och träna och äta det jag känner för. Nyttigt eller onyttigt spelar egentligen ingen roll så länge jag mår bra utav det!
Nu ska jag ta en skön dusch, efterlängtat. Har börjat svettas (?) jättekonstigt på senaste tiden.. Jättemycket bara på ett ställe på magen på sidan haha, jättekonstigt.
Jag har lagt in alla bilder från min kamera på datorn nu så efter duschen kommer dom upp här.
Grejen med att bo i ett spanskt hus är att det är sjukt kallt så man måste skynda sig in i duschen. För har man tränat och är svettig kan man inte vara det länge innan det blir iskallt! En av nackdelarna med stenhus på "vintrarna" här. Skönt när det är sommar dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0