Ingen bra dag

Ska gå och sova nu. Myskväll på skolan ikväll men vet inte ens om jag orkar det. Förstår inte hur man kan påverkas så mycket av människor trots att det inte är något speciellt.

Jag mår bra idag. Det gör jag. Men så som jag mådde vill jag aldrig må igen. Jag vill aldrig göra om det. Jag är så arg på mig själv att jag lät det gå så långt. Jag var blind men det var inte du som skadade mig, det var jag som gjorde det genom att stanna. Men med självkänslan nere på noll är det svårt att hålla emot. Idag så är jag påverkad av det. Det är liksom ett hål där i livet. Hur bra uppväxt jag än har haft så upplever jag iallafall den här hinnan som förändrar mig från andra.


Det var kul igår, det var det. Lägger upp bilder sen! Drar mig mot skolan ikväll och imorgon taggar vi Sevilla!
Ska ta en powernap nu och dra upp humöret sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0