Från mobilen

Godkväll bloggen! Just nu ligger jag i min däng med min iPhone och skriver men försök att få upp ett inlägg. Planen var att lägga upp ett inlägg men efter träningen idag så är jag helt slut så jag skriver ett desperat inlägg från telefonen. Idag har jag inte gjort något annat förutom att dansa. Det började med att jag tog en sväng på stan där jag köpte en jacka och em jeansskjorta med avklippta ärmar. Jag tänkte lämna tillbaka jackan för att jag nästan har en exakt lika dan. Efter jag hade köpt kläderna så drog jag direkt till danssalen där Emma och Erica väntade. Vi körde lite freestyle träning och dansade igenom paren och så vidare!!! Den kommer bli grym. Dock är jag väldigt kluven på om jag ska dansa i Stockholm eller Uppsala. Det väntas att se efter audition. Senare drog vi vidare till Sandys och åt godaste salladen. Erica och Emma plockade ihop sin egen och jag tog en kycklingsallad. Så god den var! Efter det så råkade jag hetsköpa ett par skor som det var rea på. Det är alltså inte öppet köp på dom så det var lite surt. Tanken var att köpa danskor men det går knappt att dansa i dom. Så what to do?
Klockan 7 började träningen på Edge dancestudios där vi tränade inför ett nummer vi kommer framföra på lördagen nu i helgen. Och därefter nästa lördag då jag inte kommer vara med för att jag ska på audition. Träningen var grym, det var skitkul att se alla igen! Vi dansade även igenom gamla koreografier så man kan säga att nostalgin väcktes. Efter det så tog jag tåget hem till Knivsta. Hemma väntade pannkakor som jag inte kunde motstå så det slutade med att jag tröck i mig en, tjock som jag är! Nu har jag precis tagit en riktigt lång och skön dusch. Det behövdes verkligen efter den här dagen haha. Nu börjar jag få ont i armarna av att ligga här och skriva haha. Jag tog livmoderhalscancer sprutan igår så har fortfarande ont på ena axeln. Läskigt med sprutor alltså..
Nu är det dags för en natt med John Blund för imorgon väntar jobb... Börjar klockan 7 och det är inte lika skönt.. Ska däremot få jobba i frysen imorgon och det kommer nog bli intressant med tanke på att jag egentligen jobbar i kassan med människor som är min starka sida. Varor har jag aldrig haft så mycket att göra med. Men det blir nog intressant! Efter jobbet ska jag och min bästa Emma dra till Stockholms Danscenter och gå på deras prova på dag. Det kommer nog bli grymt! Den enda klassen vi egentligen planerat in är hip hop med Robert. En bra lärare som jag hade på summercamp så det blir nog awesome. Mina förväntningar är skyhöga. Haha nejdå, känn ingen press! Jag är bara taggad osv.
I helgen blir det kräftskiva och födelsedagsfirande som gäller. Under lördagen på dagen så är det också inbokat att jag ska dansa på forumtorget i Uppsala från 11-14! Efter det så ska jag dra med mina brudar direkt på audition i Stockholm! Wish me luck. Senare blir det födelsedagsfirande natten lång. Jag har beställt hem en ny klänning som jag hoppas jag hinner få hem tills dess!
Nu ska jag äntligen sova. Klockan är ställd på 05.30... Kill me! Godnatt folkisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0