sämst på att blogga

tjooooo bloggen. så länge sen jag skrev något här. jag har tänkt skriva så många gånger men haft så mycket i huvudet att inget kommit ut. nu börjar jag äntligen känna mig hel igen. det enda jag gör är seriöst att dansa, jobba och sova. jag tränar sjukt mycket med jasmine, både house och hiphop. stomp i house har jag precis lärt mig. men house för mig är typ flow, alla steg bara kommerr. love it. vi tränar inför vårt battle den 6 dec. i helgen blir det jobb och imorgon kväll är det dansevent om gäller workshop och jam. det blir asuuum. senare kanske utgång på det. v-dala isfl- inte bj här inte. jag har mitt mål i sikte och jag mår så bra av att göra det jag vill. älskar att dansa. jag läker seriöst, älskar mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0