energidrink

Halo! Veckan går fort, redan fredag igen! Bara det att jag har haft hur mycket plugg som helst och därför har jag inte hunnit blogga. Senaste dagarna så har det inte hänt så mycket! Skolan och typ träning? Jag har börjat med två nya kurser det här halvåret vilka är rättskunskap och filosofi som enligt mig, är intressanta båda två!
Det är superkallt här nere nu för ovanlighetens skull! Okej, ni har kallare men jag har faktiskt inga vinterkläder haha!

Jag är pågång med att ladda ner twilight nu eftersom att vi har en romantik uppgift på svenska dvs, romantiken som är science fiction, skräck och andra overkliga sagor! Så dags att se en sån typ av film så jag har något att reflektera till idag!
Jag har även fått en spricka i min dator :( vet inte hur det hände eller vad jag ska göra.... menmen


Idag var vi även på en samling på ayuntamiento som är typ stadshuset här i Spanien! Ledningen tackade lite för skolan och så och sen fick vi elever med våra värdmammor smaka på churros! Det är typ som sveriges kanelbullar, en "huvuddelikatess" liksom :D friterat bröd doppat i choklad.... jaa chokladen var god!
Nu när den här veckan är slut så är det dags att tagga för helgen! Imorgon blir det utgång mer eller mindre, och på lördag så är det spelkväll på skolan så vi tjejer tänkte istället, kirra film! Mysigt
Lite hemlängtan fär man nu när det är kallt! Miss my guys <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0