What´s behind

Det är så lätt att klassa in andra för vilka dom är men det är så otroligt svårt att klassa in sig själv. Iallafall enligt mig. Jag har ingen aning egentligen om vem jag är. Inte förens jag kom hit till funkan så har jag öppnat mina ögon.

Hemma är jag verkligen någon helt annan än här och jag har ingen aning om vad det beror på. Jag har aldrig varit en människa som vill passa in och kommer aldrig att bli en människa som gör det heller. Men på något sätt så försöker jag med det här och jag vet inte varför. Det enda det resulterar i är stress så jag har bestämt mig för att sluta med det! Och för att bekräfta det så skriver jag det här.

Jag behöver nog mina vänner och mitt stöd från min familj för att kunna våga vara så som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0