Back on the horse

Har varit sämst på att blogga. Förlåt. Min karriär som bloggare kommer nog inte funka... Tråkigt nog så kommer det här inlägget på grund av en anledning. Att jag är så irriterad. Att jag är så trött på det här. "Duktig flicka" syndromet. Snälla. Någon som känner mig kan väl intyga att detta inte stämmer? Av lärare, rektorer, terapeuter, föräldrar och till och med av kompisar så har jag hört att jag måste ta mer ansvar. Att jag måste ta hänsyn till andra blablabla. För första gången i mitt liv så tar jag både hänsyn till andra och ansvar för mig själv. Det jag kämpat efter i FLERA år. Det som jag har lärt mig. Jag hoppas någon viktig person läser detta! Eller den som är intreserad helt enkelt.. Ni andra har absolut inget tvång. Förlåt för min dåliga framträdande. Men ni människor som vet allt är svåra att göra nöjda. Antingen så ska jag lyssna på andra och göra som man ska eller så ska jag ta plats?

Aldrig nöjd, lite liknelse så där

Kommentarer
Postat av: isabella

Du är så bra precis som du är!

2012-03-16 @ 19:08:56
URL: http://sotararaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0