Hej bloggen

Ja nu är det så att jag var lite irriterad i förra inlägget men inte alls min mening. Jag ville bara rensa luften lite.
Dags att förklara nuläget. Jag är lite sjuk just nu så det är inte det roligaste. Känner mig helt seg och de senaste dygnen har jag vistats i soffan med te och honung. Ska vila ikväll med, fredag woho. Skönt men snart springer jag i taket!
Förutom att jag är sjuk så är det fint! 18 om en vecka då det blir lite festlighetler och om ytligare en vecka så kommer min underbara familj! Saknar dom som in i bomben! Jag saknar mina underbara vänner också men vi ses på studenten! Är så stolt över er alla fina som äntligen har gått i mål! Woho <3 Jag har dock fortfarande 1 år kvar men det känns skönt också kunna vara hemma ett år och så!
Annars ikväll så tänkte jag ladda ner en film och mysa med min andra-familj! Mysigt :) imorgon ska jag försöka mig till skolans smarriga asien-buffé! Hoppas på att jag mår bättre så att det kan bli en liten tur ut!
Jaja, dags att börja laga mat!
Är det någon som har tips på jobb får ni jättegärna höra av er! I Uppsala, inom café, butik eller restaurang branschen!? Hoppas på jobb till sommaren då jag immigrerar i Sverige igen!
"Vision Board"
bästa grejen som jag nämner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0