Hemlandet

Nu har snart min vecka här i Sverige gått mot slutet! Tråkigt, men ska ändå bli skönt att komma tillbaka till funkan, till värmen, till mitt andra hem!

Måste be om ursäkt för att jag inte har uppdaterar alls men jag har inte mått så bra de senaste veckorna men just idag känns det borta! Det känns bra. Nu.

Veckan har varit supermysigt! Har varit mycket hemma med min kära familj och också träffat mina kära vänner! puss på er

Ikväll blir det sista kvällen med brudarna som vi ska fira med middag på costas! Ska försöka dokumentera det med min kamera och tänkte även slänga upp en bild på min outfit senare!

Imorgon får jag ta en dag med familjen, packa o.s.v. och på söndag drar jag tillbaka till funkan.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0