Veckan som gått

Hallå bloggen. Nu har det gått en vecka sen jag uppdaterade och jag kan själv erkänna att blogga inte riktigt är min grej. I veckan som har gått så har jag bara jobbat och dansat. Varje dag har jag jobbat från 7-16 så är grymt slut med tanke på att jag VARJE kväll har dansat typ 4 timmar. Men jag klagar absolut inte, dans är det bästa jag vet! Och i slutet av månaden så kommer jag ha FETA cash! ;) 
Jobbet har rullat på bra, från början trivdes jag inte på golvet men nu har jag faktiskt kommit in i det. Typiskt att det är just då man ska tillbaka till kassan haha. På kvällarna så har jag dansat på Uppsala Danscenter som troligtvis kommer vara det stället jag dansar på framöver! Jag har testat på några klasser på Stockholm Danscenter också! Det var riktigt bra klasser där, bland annat med en lärare som jag hade på summercamp. Jag skulle jättegärna vilja dansa för honom nu med tanke på hur bra han är. Däremot så kostar en klass typ dubbelt så mycket jämfört med Uppsala och sen ligger det i Stockholm och jag vet ej om jag orkar pendla under vintern. Det finns också väldigt bra lärare i Uppsala som jag troligtvis kommer dansa för. På söndag är sista dagen för öppet hus och då äger även en audition rum och efter det så kommer jag veta hur jag ska göra. Det känns tråkigt att lämna Edge Dance Studios men samtidigt så vill jag utvecklas och det är min dans, mitt liv haha. 
Iallafall! Idag är det fredag och jag sitter hemma. Fastnade här efter middagen! Jag åt Tacos med min lööövely family och sen fastnade jag i soffan med mina bästa vänner, mina bästa systrar helt enkelt! Imorgon ska jag upp och dansa klockan 9 så tänkte att det bästa jag kan göra ikväll är att ta igen lite syskon tid! Vi ska väl hyra film och typ äta choklad, något jag och mina systrar är expert på! Tjockisar som vi är. Imorgon ska jag som sagt dansa på stan vid forumtorget från 10-15! Kom och kolla! :) vi ska göra reklam för Edge Dance Studios. Senare imorgon så blir det antingen kräftskiva hos min faster eller en tripp till Stockholm med kära saknade summercamp homies, till Rooftop Ryhtm på Kulturhuset. Men vi får se hur det blir i och med att mina kära vänner måste ta tåg hit och så vidare! 
Imorgon kväll kommer jag ta det lugnt vad jag än gör! På söndag smäller det nämligen och jag vågar inte riskera att vara låg! Med den här helgen så har jag inte varit ute på 4 helger! Det är helt sjukt egentligen! Asskönt! Känner mig inte ens taggad. Inte efter maj, juni, juli! Droppen rann över där för mig haha! Dels för mycket festande men också en del personliga grejer. Som det ser ut nu så kommer detta bli en lugn helg för mig.. Men nästa helg så är mina babes hemma igen och då blir det troligtvis en riktig utgång! :D 
nu ska jag mysa ner mig med mina babes och imorgon blir det showtime! Ses på stora torget i Uppsala! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0