Hej bloggen

Hej bloggen så himla längesen och jag som lovade att blogga varje dag. Det var en månad sen sorry. Jag trivs jättebra här i Benidorm på Sol Pelicanos. Just nu så jobbar jag med fitness och shower på kvällarna och jag älskar showerna. Det finns många aktiviteter som jag också älskar att utföra bland annat aqua spinning, imorgon har jag ett spinning pass och sedan aqua spinning på eftermiddagen och på kvällen så blir det Peter Pan Show. Sen är det ju fredag också så då blir det utgång. Idag har jag vara solat hela dagen och sedan tagit en runda på stan och köpt lite skor. Kollade nyss på intouchables, bästa filmen. Skönt att bara ta det lugnt en dag så därför passar jag på att blogga. Ligger och spanar in mina skor och skorna jag köpte idag. Det blev ett par sandrillos och ett par vita platå med silver detaljer. Nu ska jag sova och vi höra i helgen. Funderar på att åka min nästa fria helg till Barca och hälsa på en kompis. Jag har mycket planer för hösten också som jag ska prata om. Godnatt allihopa! 





Mitt rum med mina skor 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0