2 WEEKS

Två veckor kvar till Spanien och fullt upp tills dess. Jag har precis varit ledig en vecka och det har varit underbart. Om två veckor åker jag till Spanien som entertainer. Nu blir det fokus fram tills dess med träning och jobb. Ska försöka klämma in någon utgång med vänner innan jag drar. Imorgon och söndag är jag ledig så blir en tidig uppgång med träning och koreografiskapande. Jag är så taggad så det är dags att med 100% fokus. Efter en lång påfrestande vinter så är det dags att ta sig samman och lägga 100% fokus. Det var Valborg igår och jag hade en riktig awesome Valborg, jag börjar äntligen känna mig som mig själv igen. Jag tog det mest lugnt med vänner, tog pizzalunch, en runda på stan och drog på en riktigt rolig förfest som slutade med utgång så allt var helt awesome. Idag har jag spenderat tid med familj och kände att det var lite välbehövt. Jag är ledig hela helgen och börjar äntligen få ordning på mitt rum och garderob. Det ska inhandlad en bikini och vita sneakers inför Spanien och sen är jag redo. 

Här kommer lite bilder från gårdagen och dagens sysselsättning. Dags att sussa, imorgon blir det upp tidigt för en springtur och lite jobb med koreografi. Kanske slänger upp ett klipp! Jag ska även försöka hitta vita sneakers! 

Ha det bra, godnatt kära 








Fick även hem mina nya fina vans idag! Love em 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0