Söndag



Lite av mina nya skor och produkter som jag införskaffat. Packar min resväska för fullt inför Spanien och börjar med alla mina sommarskor, det blir en del, på bilden ser ni både nytt och gammalt. Ni måste älska mina nya vans med djungelmönster på! Så snygga. Införskaffade lite nödvändigt, en sjukt bra inpackning från Aussie, ögonbrynsfärg, ansiktsprodukter, lite nya nagellack och en hårklämma. 

Senare under dagen så har jag dansat, tog en klass på DC och efter det så började jag min koreografi till Rihanna - bitch better have my money och det blev även lite freestyle träning med Mimmi. Åsa folkhögskola har audition i veckan så får se om man kanske söker ändå. Efter det så mötte jag upp Lina och vi försökte förgäves hitta ett utomhusgym men det blev inte så lyckat så nu är vi hemma hos mig istället och ska kolla film och sen sova! Imorgon blir det jobb 10.30-21.30, döda mig. Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt! 
Pussssss. 
PS. Tänkte slänga upp en liten teaser på min korre senare ikväll så stay tuned. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0